the fucked up things you do

För ett tag sedan skulle jag ta mig ett glas saft
blev väldigt paff då saften inte stod i skåpet ovanför frysen
utan nu fanns den i det ovanför kylen
blev gnällig och tjurig på mamma.
Alldeles nyss skulle jag hämta mer saft
och tro på fan
min älskade saft stod i skåpet ovanför kylen
mitt ibland tacochips och soya.
Jag är en elak människa...

boob graze

Kom alldeles nyligen hem från Denice
igår hade vi Jack Black-maraton
det blev fyra filmer;
School of rock, The holiday, Tenacious D o Nacho libre
en mycket trevlig kväll och natt enligt mig
Jack Black is the man och Denice är super.
Nu ska jag hjälpa mamma att städa lite
för imorgon får vi nämligen besök från Göteborg
farbror och frugan kommer hit och som jag är glad!
(eller vet inte om det är därför vi städar..)
nåja.
Ska till Birsta city med syster då hon slutar också
hoppas jag hittar något bra.
I övermorgon är det nyår också
så, Gott nytt!


this retaining wall of memory

En bit in på jullovet, är så enormt bra med ledighet.
Julafton och kryssning var mysigt
mami, majkel, Ida, mormor och morfar är mysiga.
Idag har jag varit med Houman
vi har glott på Parry H tre och fyra
John och Emil kom förbi, läskigt vare
kommer nog att ha mardrömmar inatt.

-
remember the time you drove all night
just to meet me in the morning?
and I thought it was strange
you said everything changed
you felt as if you just woke up
and you said, "this is the first day of my life
I'm glad I didn't die before I met you
but now I don't care, I could go anywhere with you
and I'd probably be happy"
lalalalaaa

chuckling away, laughing all day

Houman visade mig denna för någon dag sedan, jag skrattade.
Det gör jag nu med


I'm leaving town for sure

Nyhemkommen från Birsta city
Ewi och jag köpte varsin tisha för ynka femtio kronor
Pontus köpte en mcflurry smartis med chokladsås
jag köpte en Slush (björnmums, tuttifrutti o tomtedryck)
Det var alles.
Nu äter jag schnitzel, ris, tomat och gurka
en riktigt brakmiddag.
Ska nog träffa Houman snart, kanske Ewi och Pontus
Denice borde också vara med, så slipper hon vara ensam och rastlös.
Komsikomsi!

push and then crash

Det känns underbart, jag lyckades..

Jag såg på Taken inatt, den var otroligt bra
helt klart en film jag tycker ni borde se.
Vaknade vid halv två idag, utvilad.
Nu kikar jag på tv, ska åka och hämta syster på jobbet snart
sedan ska jag förmodligen på Birsta med Ewi och Pontus.

I know this dream, it might be crazy
but it's the only one I've got

mr. happy

Jak er klad
nu for jak kora bil ensam
!!!!!!!!!!!!111oneoneett

there's still this appeal that we've kept through our lives

händer överallt
ord jag alltid önskat höra
glömmer bort resten
vi är här
känner inte efter
du och jag
någonting smyger sig på
rädsla
ett telefonsamtal senare



Lyssnar på José Gonzales
såhär på natten är det underbart
eller jämt, men speciellt nu.
Ska sova, borde sova.

beach jam

halloj, en härlig dag med fina toner i luften
ramlösa och helosan
slitzkalender och tomatskivor
music's in my soul
ris, soppa och biff
s.sandberg blinkar i hörnet
ekorrar på fötterna
99 någonstans på benet
hej, jag skulle vilja anmäla ett rån
en plugg för lite
vad gör din pappa? (sex på morgonen)


xoxo
heuthan
(hehue o sathan)


what's the point if you hate, die and kill for love?

Även då livet tar tag i mig ibland
skakar om och lämnar mig helt omtumlad
så är jag så fruktansvärt tacksam för allt
för alla bra
Jag önskar att jag någon dag ska kunna ge lika mycket tillbaka

I see problems down the line
I know that I'm right
I see darkness down the line
I know it's hard to fight
there was a dirt upon your hands
doing the same mistake twice
making the same mistake twice
-don't let the darkness eat you up

does this darkness have a name?

jag inte orkar med mig själv längre
alla jävla känslor som gnager och river och gör sönder
jag försöker hur mycket som helst
jag kan bara inte
fan.
jag samlar på mig för mycket
och så brister det
hela jag.
totalt.

man får för sig att man vet precis när allt började
tankarna letar sig in
det började mycket tidigare än så


need some sweet pillow talk

Jag och mamma ser en hund
mamma: åh vilken liten gullig
jag: den är ju sådär sträv
mamma: ..är det inte en såndär Schnauzer?
jag: schägg
mamma: schägg?
jag: schägg.
mamma: shaggy.

RSS 2.0