TELL ME YOU WOULD TAKE ME ANYWHERE

det är ju tur att man kan sova ut riktigt på helgerna. vaknade första gången strax innan 2, andra gången 4 och nu för sisådär 45min sedan. så nu ger jag upp, sovandet är inte gjort för mig just nu. andreas sover som en stock. ska nog  gå och pussa han i nacken snart. älskliiiing!

FACT

dagens första konstaterande; jag har världens bästa kille
och andra; jag mår illa

PLEASE DON'T KEEP ME (PLEASE DON'T LEAVE ME)

lite sådär hjärtknip.
balansbräda.

WHAT WE BUILT IS BIGGER THAN THE SUM OF TWO

igår var jag på bio med houman. paranormal activity 2 blev det och den var väl sådär. men sällskapet var bäst, det kändes lite som för 1år sedan och jag fick saknar-allt-det-här-känslan.

CELCIUS

minusgrader och jag vill gå i ide.

BREEZE


jag skulle vilja ha sommar nu. sommar och värme och paus.

A+L

jag är så jävla kär, helt sjukt.. känner mig som en fjant, men så äre fan.

SPIN ME RIGHT ROUND LIKE A RECORD


090801- i toppskick, dagen efter min 19årsdag.

BESIDE YOU IN TIME

hon strålar, och är vacker
även om hela världen är sämst
guldhjärta.
hon visar det där som jag varken orkar eller vågar. -090510

pussel.
jag finns för dig, hela tiden. i'm not going anywhere.

YOU NEVER WANT TO FEEL SO SAD AND LOST AGAIN


TEENAGE CRIME

nu förtjänar jag lite attackvila på 1h innan jag ska skjutsa ida och robban till midlanda. mer sömn än så behöver man väl liksom inte?

RSS 2.0