SNAP IT, WORK IT, QUICK, ERASE IT


rawr.
jag chillar med houman och dennis. dom är bra och umgås med mig så jag inte spränger hjärnan med tänkande. för det känns att det är lite så idag, en sprängdag. vill nog inte riktigt finnas. inte nu. och så vill jag bort härifrån. fan.

NEVERMIND ME

jag ville nog bedöva och slippa känna lite för mycket igår.

FLASHLIGHTS, NIGHTMARES AND SUDDEN EXPLOSION

jag dricker white russian och försöker bli sådär knasigt glad. vill att ikväll ska vara bra. vill skratta som en idiot, studsa, öla, skrika, hänga, high five-a, flumma och bli galen. som jag skrev; jag vill att ikväll ska vara bra.

ps. tror jag blandade lite för starkt.

EVERY PAGE AND EVERY PAPER



houman trodde jag var en istapp inatt, det är coolt. vi kör en kväll till va? japp.

SWEET DREAMS

vad är det med mig och knepiga drömmar den här veckan? för någon natt sedan var det spykalas i vår bil. alla spydde som idioter. i bilen, på varandra och ut genom fönstren. jag hulkade nästan när jag vaknade.
imorse när jag somnade om 1timme skulle robban ha skjuts till oslo för att flyga vidare därifrån någonstans. jag fattade ingenting. det var kaos och polisen ville se våra körkort. jag blev kompis med massa små turkungar och 2gubbar i permobiler. mitt i alltihop var jag och denice på vårshowen och viktor hade kapat av sig druddarna..
- va? oki.

SOMETHING ABOUT US


jag dricker vin och min brud pussar på mig = svinbra.

THE FEELING'S IN MY BONES

och på något konstigt vis kan jag inte alls sätta fingret på det. vilket egentligen inte borde vara ovanligt för att vara mig, men det känns bra. jag menar, jag håller mig på rätt sida. ovanför ytan. innanför huden. även om jag håller hjärtat tillbaka.

THERE'S NOTHING WRONG WITH A LITTLE FUN

jag fryser. sitter med tröja, mjukisar, duntofflor och täcke. sa jag att jag fryser?
surplar på en kopp te gör jag också. och poppar massa daft punk, dom är svinbra och jag har nog vetat om det förut bara det att dom inte fastnat i huvudet såhär förrän nu. helt klart värt väntan, i'm hooked.



ps. nadja fyller 20bast idag, grattispussar till henne. massor.

I'M KILLING LONELINESS WITH YOU

helgen är slut och jag längtar tills nästa. den här var svinbra, lika bra som dom senaste. anledningen har jag ingen aning och det behövs nog ingen heller. jag mår bra.

den här veckan kommer bestå av jobb varje dag. det är bra, även om jag ibland bara vill stoppa huvudet under kudden och fortsätta sova när alarmet ringer. imorse var en sån morgon. men vaken är jag och nu ska jag åka. vi hörs. eller syns. eller så.

LADYBOY



houman var en quinna igår. bra att han fick visa sitt riktiga jag, skål.

WHY'S EVERYONE DEAD?








helvete vad snygga kompisar jag har. minus mig då.

LAST NIGHT WAS A FREAKING GREAT NIGHT

igår var fan svinbra. kung. hur bra som helst. massa bra och massa öl och sånt.
nu vill jag ha chai. denice är också lite sugen tror jag. bäst att dra upp linkan och john, dom vill också ha lite. mjorrå. haha. jag är fan inte lugn nu. kom hit. pus

I DON'T HAVE FEELINGS, CAUSE FEELINGS ARE GAY

word. eller. va? japp.
i'm a korean
banana phone

UNDERNEATH THE CLOCK

jag ville inte gå upp imorse, det tog emot. men hey! jag är no longer tandlös.
idag börjar jag kl12 och stänger kl6 och då är det helg, helvete vad skönt. vad ska jag göra då? ikväll har jag ingen som helst aning. eller sova ska jag, mycket och länge. imorgon ska jag vara social. och glad. och kanske lite galen.

ps. idag fyller mami 45. så, puss och grattis!

IT RIPS ME APART

knowing that someday you'll look at me with a mind full of regrets.

SOME WORDS ARE TOO WRONG TO DEFINE



they're all about the same
they're waiting for something
hoping to be saved

HAVE YOU HAD ENOUGH OF ME?

dagarna sköljer över mig, gör mig förvirrad. [när? vad? hur?] det kanske är lite bra ändå. kaos ersätter kaos och jag glömmer bort att tänka. även om det bara är ibland.


IT'S WHATEVER KEEPS YOU UP AT NIGHT

bara det att du fastnade i mig. gjorde avtryck på huden. avtryck som inte syns.
och blåmärken. blåmärken på handleden. låret. revbenen.

WHEN THERE'S NO ONE ELSE AROUND


i don't mind killing time as long as i can see it in your eyes.

YOU'RE SMASHING BABY



mahal kita. aishiteru. ja te volim. sakam te. kocham cie. ha eh bak. miluji te.
igår var en bra kväll. bra människor. bra humör. bra-bra-bra. bara jag som inte är fullt lika bra, men det hör inte till saken. typ.
det känns  inte som att jag har vaknat riktigt idag, inte hela jag. vissa delar har gått och går på högvarv, andra känns helt avstängda. måste ha blivit kortslutning någonstans i mig tror jag.
äh, nu slår jag av. puss?

KISS KISS BANG BANG

det känns jävligt bra att vakna upp och hitta massa fina ord på nattduksbordet.

STRAWBERRY DAIQUIRI

fredag=helg=tycka om.
jobbet gick svinbra idag. jag tror ungarna gillar mig. jag menar, vem gillar inte någon som bjuppar på glass och fruktsallad?
nu sitter jag denice patrik mamma och majk hemma och myser. vi turas om att välja låtar och surplar mina superdrinkar. hur bra som helst, även om något saknas. eller någon.


va?


IT'S JUST LIKE A STUBBORN YOUTH

en dag jobb kvar, sedan är det helg. underbara, efterlängtade.
annars då? jag mår. tänker lite för mycket. känner lite för mycket. undrar lite för mycket. ifrågasätter lite för mycket. men som jag skrev; jag mår.
jag är glad också. bubblig och fnittrig. och konstig. nästan konstigare än vanligt.

A WARNING SIGN

bara det att jag någonstans vill fastna där. jag vill känna. och sprängas. och kännas.
något som går på repeat i min hjärna. något som finns och vägrar släppa taget om mig.

LIES

som när du grävde ett hål i mig
rakt i hjärtat, och fyllde mig med dig.

OFF TO WORK


jag känner mig pigg idag, konstigt nog.
nu drar jag och jobbar lite. houman är sweet och skjutsar mig. hörs då!

LAST NIGHT WAS A FUCKING GREAT NIGHT


WOKE UP THIS MORNING HOLDING A BEER IN MY HAND

igår var en rolig kväll, även om jag inte har en aning om allt är åt helvete nu. livet är alldeles för ofta som en bergochdalbana. men jag älskar topparna. och dom väger tyngre. även om dalarna känns helt bottenlösa.
idag har jag och denice sålt korv på gärde. har skrattat och känt mig konstig.
annars är allt som vanligt.

förresten så är denice bäst.
min syster också. så inåthelvete bra.

J.P. CHENET

lite öl, grogg och vin på falkan7. nu mår man. krrrrrrrram och alla hälsar!


WITH THE WORDS STUCK IN MY THROAT


WHY DO YOU LOVE ME? WHY DO YOU LOVE ME? WHY DO YOU LOVE ME? IT'S DRIVING ME CRAZY!

IT'S MUCH EASIER SAID THAN IT'S DONE

imorse mådde min hals inte tipptopp. jag hade sovit dåligt och att jobba 7timmar kändes långt bort. men det gick bra, efter 2koppar te var jag nästan pigg.. ungarna var faktiskt ovanligt gosiga idag, men jag gillar gos, så jag klagar inte.
nu ligger jag under täcket med en fet kopp honung, och lite te. gillar inte halsont, även om hesheten känns cool.

I BUILT THIS PLACE WITH BROKEN PARTS

i just slowly fade away
fade.
you will never, ever, ever, ever get to me in here.


COMPLAINING LETTER

jag mår inte toppen idag. känner att idag är en såndär dag då man bara vill ligga under täcket. jag vill se mysiga filmer. jag vill äta apelsin. jag vill dricka cola light. jag vill ha en överdos av sömn.
jag vill inte gå ut i 25-, åka i en iskall bil till lucksta och jobba.
så, nu har jag klagat klart. nu ska jag ta mig i kragen och ta mig igenom den här dagen också. håll tummarna för mig. det kan jag behöva. mycket.

RUN AWAY WITH ME TO HELL

huvudet gör ont, jag fryser så att jag skakar och jag är trött. plus lite halsont.
imorgon ska jag jobba, så jag behöver sömn. mer än så har jag inte nu. nightynight.

DO YA THINK I'M SEXY?




SOMETHING I CAN NEVER HAVE

det är lustigt hur det kan kännas som att hela världen vänds upp och ner, bara sådär. kraschpangboom.

imorgon åker göteborgarna hem. det är kasst. jag behöver dom lite närmare.

ps. viktor borde få miljontals kramar. så bra.

حبّ مع شتاء















SPIDERMAN

myser ner mig med denice och spindelmannen. imorgon åker vi skoter i stöde.
puss och krrram till alla bra.

I'M THE FOOL

i drink to stay warm, and to kill selected memories.

TRIED TO SAVE MYSELF, BUT MYSELF KEEPS SLIPPING AWAY


jag känner inte igen mina egna hjärtslag idag.

THE GREAT DESTROYER

det var en bra nyårsafton igår, den bästa på länge. jag bara önskar att jag ska sluta fucka up hela tiden. varje jävla gång. det slår mig liksom över käften, våldtar min hjärna och lämnar mig med mer än vad jag klarar av.

RSS 2.0