I WANNA ROLL INSIDE YOUR SOUL

det är tur att man är så bra att säga nej ibland. fast å andra sidan är ju 1vitryss eller2 rättjävlagott 1lördagkväll. railway blir det, jag hoppas att sketN kommer dit, vill ge lite kramar oså.
annars har dagen varit mysig som tusan. bommen-nolby-hodden-birsta-hem.

FREEZING MY DAYS AWAY

det kanske är hur bra som helst ätt komma hem sent efter jobbet, frusen som en istapp och hitta lägenheten full av tända ljus och middagen fint framdukad. det gjorde jag igår, jag bara älskar andreas ja.
nu ska jag dricka light julmust, gottde.

CALCULATION

minus
snö, kyla, fruset näshår, barbroflytt, saknad, stumfilm, ihålighet, ovetande, småkryp, duntäcken/kuddar, iskallt höstregn, sverige, whiskey, sill

plus
sommar, bubbelskratt, vänner, familj, andreas, jordgubbar, tomater, fil-banan-russin, bröstsprängande musik, iskaffe, ovetande, ljummet sommarregn, kramar, ögonglitter, äppelvin, saltvatten, gitarrplink, 2hjärtan i takt

NOVEMBER AND I WILL PLAY ALONG

godmorgon. tio i sex, lovely.

FUCK YOU SNOW

idag har det snöat, hela jävla dagen. om jag ser en snögubbe imorgon ska jag döda den.




(nu ska jag och andreas äta kycklingpaj och tomatsallad)

HEART OF STONE

det gör ont och sliter sönder hjärtat,
men jag måste erkänna;
jag skulle gå i bitar utan dig.

A WARM PLACE

jag är trött. hela tiden. helt sjukt. 10timmarsdagar är bra, även om dom suger musten ur mig. skulle vilja packa ihop lite grejer och dra till varmara breddgrader nu. mamma och micke borde packa med mig till egypten, lätt. andreas borde komma hem och krama mig under baotatäcket. hålla om och värma. jag borde sova så jag kanske kan ta mig igenom en hel film ikväll utan att fetingdäcka efter 30min. jag borde.

RSS 2.0