RIGHT HERE

mysfredag och nu ska andreas få hålla om tills jag somnar. lillbebben snarkar redan..

JULIAN



SOMETHING'S PULLING ME BACK

pepsi max. och hjärtat skaver lite i kanten.

HEARTIE


PURE

andreas pulkrace:ar medan jag och mimsy ligger hemma och myser i soffan. jag undrar vad hon drömmer för hon ligger och har ryck i benen. min gulle, världens goaste. förresten så grät jag nyss, eller dumt och kalla det gråt, men det rann någon tår och jag har ingen aning om varför.

CHANGES



vår älskling, lillgulle.
vad konstigt bra det kan bli ibland. på mindre än 1vecka har jag blivit både morsa och moster. ajemen, ni hörde rätt. idag kl12:34 klämde systrami ut en liten pojk på 51cm och 3375g. fint som snus!
så, förutom att magen är dum med mig idag är livet ganska tipptopp just nu.

BABY LOVE


linn 20år, mamma.
världens bästa lillbebbe. bara min, och andreas.

SOMEBODY MIXED MY MEDICINE

det är tur att man inte har snor över hela hjärnan så att det känns som huvet väger 1ton. eller att öronen är igenlockade som om man har flugit flyplan och loopat hela natten. eller att hela halsen känns helt rosslig och man vill harkla ur sig slem som en å annan lama. det är tur, eller.
nämen, det här ska nog gå skitbra. 8timmar bara, heja.

ONE TWO THREE

nybäddad säng, pretty awesome.
min älskling är söt och sitter i vardagsrummet och garvar som fan åt morgan pålsson.

imorse vaknade vi gristidigt, båda2 för en gångs skull. kände för lite inhandling och for ut på birsta. hittade lite småplock, orkade inte med allt folk, åkte hem, gjorde egna burgare, kokade ihop tomatmarmelad, städade, bäddade rent. och nu har vi myst framför tvn med massa tända ljus och glögg.
vissade söndagar är verkligen sådär ruggigt bra. och man liksom önskar att alla dagar var såna söndagar. men så kommer måndag. och imorgon ska jag dessutom testa på lite nytt jobb. håller tummen för att det ska gå bra, men har inga större förhoppningar eller förväntningar.
tisdag och onsdag börjar jag kl6 i lucksta. torsdag och fredag är lediga, sk-önt. på tisdagkväll kommer förresten göteborgarna, great. har saknat dom, precis lika mycket som alltid annars. ska bli kung med lite sånt umgänge.

RSS 2.0