YOU FILLED MY DARKEST ROOM WITH LIGHT

andreas.

IF YOU LOVE SOMETHING SET IT FREE

det känns liksom inte ok.


FULL STEAM SPACEMACHINE

igår testade vi på göteborgs nattliv och jag kan inte säga att jag är det minsta besviken. började med öl, spel och kungsällskap hemma hos kusin för att sedan åka karaoketaxi till gretas, lätt bästa bögklubben även om det var lite folk. på småtimmarna drog vi vidare till excet där vi dansade som idioter och drack vitryssar. tror att jag och thore anlände hem vid 4snåret.
ikväll blir det nattbio, tusen gånger starkare, hoppas den är svinbra. och imorgon åker vi hemåt igen, bu.

TRUTH OF THE MATTER IS I'M COMPLICATED

igår roadtrippade jag thore och barbro till gööööteboooorg. det känns sjukt bra att vara här, lite frihetskänsla. idag ska vi dra in till stan och mysa. förhoppningsvis hittar vi nå kult också. jag är inte direkt tveksam.


CAN'T SLEEP

lite iskaffe såhär på småtimmarna sitter aldrig fel.
har varit en sväng hos sjöberg ikväll. kult umgänge, 1trasig kylskåpsdörr, halvknepig musik och garv. nu är jag halvtrött, andreeeeeas.

YOU'RE A SUPERNOVA

it's an explosion everytime i hold you and i wasn't joking;
you take my breathe away

YOU HEAR THE POUNDING BEAT



lite braköl och vitryss är ju inte fel 1lördagkväll. inte heller sällskap av barbro. peace!

LIBERTY


18 AND LIFE

grattis knicken!
bröl. öl. braköl?
vafan. vilka dårar. jag. å alla. lätt. skål?

A MEMORY'S A MEMORY UNTIL IT'S A FACT

sista dagen innan helg och jag startar dagen med en kopp iskaffe och stone sour. blir nog ett dopp i badkaret snart, fryser som en höna.
ikväll är det fest, knicken18 firas. lär nog bli kult som fan. vad kan gå fel liksom?

RSS 2.0