YOU TOOK A JUMP INTO FOREVER


placebo har börjat fastna i mig, vilket är helt lugnt, dom är fetingbra. godkväll.

THERE ARE WORDS INSIDE MY BEDROOM

sista jobbdagen den här veckan, det firar jag med pucko. men hur vore det om solen firade också? håller tummen för att den hinner ändra sig.
ikväll blir det nog 1öl eller2 hemma på falkan. kanske en liten sväng ner på stan också, det märks nog. kramas med hanna ska jag i alla fall göra.

I CAN STILL SEE ALL YOUR CLOTHES THROWN ON THE FLOOR

we were lovers and now we are not even friends
you were perfect and i guess i'm just a creep
but you still hurt me

BATTLE FOR THE SUN

jag kan inte sova som jag borde längre. somnar sent och vaknar tidigt. borde kanske dra ner persiennen? fast det har inte varit något problem förut ju. jag kanske har blivit bortskämd med mörkersömn på senaste. kan nog vara mycket möjligt.
jag tycker att solen ska titta fram lite, ungefär som den gjorde förra veckan. gärna lite mer också. så; här och nu beställer jag sol. speciellt till helgen.

FEELING A MOMENT

hearti.

DID YOU FORGET TO TAKE YOUR MEDS?


thore och jag var kanske lätt gladast i fredags. happiness enda in i benmärgen ungefär.

STEP OUT OF YOUR SKIN

you can call all the people you want, but it's you who's being used

WHAT DOES THAT EVEN MEAN?

gör inte så, säg inte så, låt det vara. slit inte tag i mig sådär. skaka inte om. rör inte runt massa i min hjärna. trassla inte. knyt inga dubbelknutar. låt det bara vara.



SING FOR THE MOMENT

lasse lindh kanske är bäst på att sätta ord på känslorna, även om det gör ont ibland. men idag gör det inte ont, inte alls, det känns nog bara rätt fint på något sätt.
"det är så enkelt med dig,
det är sättet du fumlar och sättet du för din hand genom mitt hår"


GIVE ME THE MOVEMENT, GIVE ME THE TOUCH


I CAN'T EXPLAIN ALL THE THINGS I FEEL WHEN I'M YOURS

du var hård och vass på ytan, men någonting i ögonvrån högg tag och vi bytte rum och musik och med kläderna på under täcket drack vi dålig sprit och all din yta rann av.

OVERLOAD 6,0


igår rullade jag in i rotvik vid 9snåret och var sådär ölsugen som man kan vara ibland. sänkte några, bastade, badade, kastade kallvatten, skreksjöng, pusslade, garvade. kvällen var alltså pretty awesome.
ikväll blir det färgglatt i skönsberg. väntar på att houman ska komma så jag kan få spela ut min tokighet, det sprätter sådär galet i kroppen. kan bli röj!

THE DEMONS FROM YOU PAST

i onsdags dracks det öl tills sent på natten, eller tidigt på morgonen. det var bra och blev lite nog smådjupt där på slutet.
igår tittade jag och houman på kick-ass. den var svinbra och jag garvade utahelvete.
imorse ringde thore och väckte mig halv7. han lät oförskämt pigg och tyckte att jag lät halvdöd. jag tog mig i alla fall till badkaret där jag sov en halvtimme till, sedan var det bara på med kläder, gaddborstning och iväg till jobb.
nu ligger jag och gruvar mig för att städa, heja.

YOU'RE IN MY SYSTEM

det är enkelt att inbilla sig att man nästan inte känner. att man är sådär tegelväggshård och inte släpper igenom något, eller någon. men verkligheten kanske är den att du är på väg in under min hud. och även om det skrämmer mig och gör att jag någonstans sätter hjärtat i halsen, så känns det okej ikväll.

WHAT DO YOU WANT ME TO SAY?

bra helg. fajitapita, bowling, thore, öl, allstar, massa sjungande 6åringar, alice, rotvik, öl, cruising, puss och kram. brännskadad är jag också, helt okejbra.

I HEAR WORDS

pretty lies, like the ones they tell you before you die

MY HEART HOPES LIKE POPCORN POPS

bob hund skriksjunger för mig och det känns som en bra start på dagen. det och sol och blå himmel. jag vill att det ska hålla i sig. vill att allt ska kännas enkelt idag. enkelt och okomplicerat. tvärtemot. ni håller en tumme va?

SOMETIMES I SCREAM THAT I WANT TO BE ANYONE BUT ME

och det är precis vad jag har gjort idag. hela dagen. jag orkar inte med mig själv. jag vill inte vara jag, inte just nu. jag vill vara tom, jämn. inte uppochner, inte framochtillbaka. på ytan, precis flytande. levande på gränsen.
- jag hatar dom här dagarna.

MADE OF HEAVY METAL

kände mig jävligt söt förut idag när jag inväntade min otroligt långsamma homie thore.

köpte mig en kalender på stan innan jobbet, trots att nästan halva 2010 har gått, kung. har ju fått för mig att jag är en väldigt upptagen enare som har massa saker för mig och då är det ju bra om man håller koll.
nu ska jag äta lite firre och efter det ska jag hänga med thore. hyfsat bäst att han har långpermis den här gången. jag behöver få höra falsksången och se regnbågsögonen.

LIKE A JUNKIE TO A RUSH

min helg har varit hur bra som helst. nu är jag ungefär världens tröttaste, men jag ska försöka få tag i lite bilder så får dom visa vad jag har pysslat med.

you don't care that i'm weird and that's amazing.
det är konstigt när orden bara rinner ur en ibland. konstigt bra kanske. klumpen i magen finns ju liksom alltid där, men den växer inte sådär våldsamt varje gång.

BOOM

hyfsat kul, vet man ju.


RSS 2.0