i'm gonna lose myself this way

Imorgon är det skriftliga nationella
och jag försöker tvinga in alla texttyper i mitt huvud
det går sådär
hoppas att det finns något bra ämne att skriva en krönika, ett essä eller ett brev om.
Idag har jag gått i skolan
sedan tränat sista träningen för säsongen
det känns sorgligt att säga men det är skönt
jag behöver tid att tänka.

you're my heroine

Har kikat på Twilight
det var svinbra
jag vill också vara kär i en vampyr
verkar sådär exciting.

who you think is really kickin' tunes?

Davve och Pontus myser i ena soffan
Mike och Denice i andra
jag sitter på puffen
vi glor på Sverige - Portugal, heja!
Var duktiga och släckte ner alla lampor förut
har massa ljus tända
mjao.


sweet and low and to the point

Godmorgon världen
sitter hos Humzi alldeles själv
eller.. Jammen är ju också här
fast i hans rum då.
Dricker juice gör jag
och lyssnar på musik
ska klä på mig sedan bege mig till skolan snart
nationella är det enda som står på schemat
jag och några till hann inte igår
bra tycker jag.
So, wish me luck

because we want to

Dåligt uppdatdering
har varit upptagen med att ta igen mig efter Stockholm
har känt på livet som uteliggare
inget för mig!
inte för Denice heller för den delen.
Hela historien finns HÄR.
Bob var i alla fall helt otrolig
han sprängde mitt hjärta flera gånger om
jag kände mig odödlig.
Under dagarna som varit har jag pluggat
för det mesta hos Pontus.
Idag har jag svenska nationella
jag vill inte och jag hoppas att inte alla hinner idag
då kanske, kanske jag får göra imorgon
håll tummarna!


on a night like this

Om sju och en halv timme sitter vi på tåget
tåget mot Stockholm
tåget mot Bob Dylan.
Det ska bli bäst
jag och gf Denice
och Bob.
<3


say it ain't so

I helgen har jag varit i Graninge med laget
långt in i skogen åkte vi
har haft det bra
kändes bra att ingen visste
hade aldrig orkat.
I fredags var det lite partaj
öl och whiskey
sjuttiotalsdans och kramandes
skratt och sång
en väldigt trevlig kväll.
Under gårdagen var vi ute i snön
solade och grillade korv
på kvällen tog vi det lugnt
några av oss, jag inräknad kollade på Bert.
Tycker om er massor ladies!
you're my reason.


one mistake is enough to end it all

blankslag

Sitter ute på altanen och lyssnar på musik
för första gången idag skakar jag inte
men allt ligger på ytan
och jag bara väntar på att det ska välla över.
Sekunder


just another weakness

Kände mig konstig hela dagen på skolan
tung och sådär borta i huvudet
varför fick jag reda när jag kom hem
trettioåtta graders feber
wonderful.
Har endast legat i min säng sedan det beskedet
eller har ätit
och badat
tvättade håret första gången sedan i fredags
nu luktar mitt hår shampoo
och jag är trött för ovanlighetens skull.
Imorgon är det onsdag = en lektion
skönt.
Jag tror jag ska försöka sova nu
- Natti

i've got nothing so accept my time

Moooorsning
inte ett dugg sugen på att gå till skolan
vill ligga kvar i min säng hela dagen
men jag ska inte
jag lovar.

and i'm crazy for you

Igår var lyckat
hade jag väntat mig något annat?
Thore är ju som sagt the man.
Mitt huvud blev ont och jag trött
tur hade jag för Diana kunde skjutsa hem mig.
Slaggade på soffan
vaknade vid elva
städade lite
åt
plockade.
Sedan har jag varit med Diana
har pratat massa och jag är taggad!
Nu har jag precis hämtat Mamma och Majk från tåget
dom är bruna och jag är glad att se dom.

trying not to lose my head

Peppar mig själv för ikväll med Frank's
ska fortsätta städa snart
sedan duscha
äta tacopizza från igår
packa ihop grejer och bege mig till Thore.
Får hoppas att det blir en bra kväll
helst kanon.

the writing's on the wall

Känner mig som världens tröttaste människa
och svenskalektionen idag gjorde det inte bättre
massa prat om svenska nationella..
Var nyss hos tandläkaren
Houman följde med och fick se när jag fick rosa klet i munnen
skulle göra något avtryck och ta bilder.
Nu ska snart jag och syster göra pizza
tacopizza närmare bestämt
sedan är det träning
och efter det ska jag till Houman
han ska vara sådär bäst och hjälpa mig att plugga.

... nu dreglade jag på min tröja


make your way to somewhere different

Igår kom jag hem och det känns kasst
hade kunnat vara kvar mycket, mycket längre.
Skjutsade syster till jobbet för drygt en timme sedan
bestämde mig för att inte gå och lägga mig igen
kändes som att det skulle bli svårt att ta mig upp då
ska ju till skolan idag
har lite ångest
vill inte alls.
Om en timme ska jag väcka Houman som ligger uppe i min säng
överväger  att väcka honom nu
men å andra sidan är det lite taskigt
han får sova ett tag till..
Tror jag ska ta och bada nu
eller så blir det en dusch.

Och förresten så hatar jag Sundsvall just nu
det snöar och är kallt.
ta mig tillbaka till värmen?
Tack

it's called freedom

det ar varmt
jag alskar det.
befinner mig for tillfallet pa krabi, ao nang.
ska snart till smile bar
dricka mojito och spela biljard
schtek och smet och chill.
nu orkar jag inte mer
saknar er allihopa
- svettiga klibbkramar!

RSS 2.0