GOING HOME

om drygt 1h lämnar jag och mimsy älskade göteborg. jerry vinkar av oss på perrongen och jag kommer sakna han, och alla andra.
kl10 är vi hemma i sundsvall igen och då hämtar andreas upp oss. älsklingen, han ska nog få 1puss eller2.
och imorgon är det jobb igen, 6-18. heja!

THERE'S A TRAIN COMING

idag tågar jag och mimsy ner till göteborg. jag längtar massor, även om jag kommer sakna andreas osådär.

THERE ARE BIRDS AND SOME ARE SINGING

dagen började med promenad, vårstädning och rensning. högerörat började göra ont i tid med att vi tog en cykeltur runt bommen. nu bultar det och jag känner mig sådär feberkonstig. hoppas det slutar tills imorgon, vill ju hänga med kidsen på matfors folketshus. se hur duktiga dom är osådär.

och på tal om något annat så är jag överlycklig över att våren äntligen hittat hit.

24

det här får mig att gråta;
jag vet faktiskt inte längre. jag har tappat förmågan att gråta. men rätt vad det är så hittar den tillbaka och slår omkull mig. och då gråter jag verkligen hejdlöst.
det är en antingen/eller-grej, detdär med att gråta. förut kunde jag gråta varje kväll och nu är jag totalt uttorkad. det är konstigt, för då jag grät som mest kände jag mig som en mes som inte klarade av en enda motgång. och nu känner jag mig helt hård-tom-torr.

23

det här får mig att må bättre;
musik. mimsys pussar. vänners ord. julians leende. andreas kramar. mammas "jag älskar dig, min lilla tjej". idas "jag finns alltid för dig, lillasyster". majkels spontana samtal. sommar. göteborg. och mycket mer.

GIGGLE


jag saknar grodan, syrran också för den delen.

22

det här upprör mig;
trångsynthet. rashat. riktigt rå elakhet. pedofiler. storhetsvansinne. inkompetenta föräldrar. mobbning. diskriminering. och så mycket mer.

BIRDS

ikväll flaxar det fåglar i magen och jag känner mig töntigt nykär

WHISPERED WORDS(PRETTY LIES)

feberdrömmar. vaknar svettig med håret fastklibbat i pannan. vad är klockan?

RSS 2.0