CROSSTOWN TRAFFIC

inatt fick jag sällskap av dennis, sköntde. vi nattsuddade lite och det uppskattades. nu ska jag snart erbjuda en mustig frukost bestående av en banan och sen blir det jobb till 6. imorgon är det sista ansvarsdagen för den här veckan och det känns awesome. falkan7 står tomt tors-lör så dennis ska få komma och bo med mig. hon är en bra inneboende den där barbro.

RECOMMENDED


NO REST FOR THE WICKED

bra att jag kunde sova länge imorse. vaknade kl8 och var tvärpigg. kändes som jag hade svalt 5hamstrar som rev sönder halsen på mig och så isbitskänsla på det. lovely.

nu ska jag snart plocka upp barbro på tågstationen. fintde, har saknat massa.

LED TO THE SEA


WHEN THE DRUGS DON'T WORK

efter att ha frusit konstant hela dagen så har jag äntligen fått upp temperaturen. lite synd att det skulle krävas att jag slocknade fullt påklädd under täcket bara. fyfan, jag hatar ju att sova med strumpor. vidrigt.

annars då? helgen har varit lite mysko, men rätt rolig också. joooerrrå.


HUMAN AFTER ALL


ikväll dricker jag sangsom och firar att det är helg. min trogna vapendragare hoeman gör mig sällskap. skål, hörs då!

HERE'S TO WISHES THAT'LL NEVER COME TRUE


i won't last through the year again without you.
cheers
.

I DON'T NEED YOU PHYSICALLY AROUND

det är ju jag som väljer själv
lever i en ständig jävla dimma
fumlar omkring
tar genvägar för att slippa känna
inbillar mig att jag kan. och vet. och inte bryr mig.
jag förtjänar alla käftsmällar. alla blåtiror. alla krokben.

CORNY


630322

idag fyller min Pappa år. eller hade fyllt år. i alla fall, grattis.
jag saknar dig så att det spränger inuti. exploderar hela min existens.

REPLAY


gomami.
jag är tillbaka i sverige igen och det suger ju.
något som inte suger är att jag har varit med houman idag. vi tittade på film och det kändes bra att få ligga bredvid honom. att andas i takt. det var bäst. min bästa.

PLEASE DON'T EAT MY BANANAS


jag vill inte komma hem. saker jag saknar och skulle vilja ha hit;
houmans förstående. dennis värme. nadjas ord. hannas lugn. alices rättframhet. thores optimism. dianas omtanke. viktors garv. johns humör. linkans kramar. daves humor. pontus dans. moxéns ironi. lena och jerrys kärlek. och lite mer.
min säng skulle kunna få flytta hit också. då skulle jag kunna stanna här ungefär jämt.

SYSTRAMI


jag och syrran drack mojito på smile bar för någon kväll sedan. gottdå!

MUAY THAI




IN A DREAM I SPENT MY DAY WITH YOU

fyfan vad jag inte saknar sverige. men jag saknar vissa hemma, hoppas dom vet om det. det suger att jag ar hemma om mindre an 1vecka. men... jag far gora det basta for stunden, typ. det vill saga; duscha av mig saltvattnet och svepa nagon chang(som faktiskt borde vara livets dryck). peaaace!

LOVELY LADYBOYS




kolla! jag var fan överlycklig. och kanske liiite packad.

YOUNG LOVE


robban skulle skjuta iväg ida, det blev epic fail.

dom lyckades bättre med att se kära ut. det är dom nog också, nyförlovade och grejer. är glad för er ska ni veta. få ett sockersött barn nu förihelvete.

I'M A KOREAN


jag idag på maya beach. kände mig förjävla söt.

OCEAN BREATHES SALTY



idag var det fetingvågor, resultat; man kände sig som en vante. robban tyckte att jag skulle vändas upp och ner också. tror jag fick saltvatten i hela hjärnan.

ps. jag hatar när verkligheten gör att jag tappar balansen sådär. och får mitt huvud att känna sig våldtaget. på tal om något helt annat alltså. men det går över tills imorgon. lägger sig mer under skinnet. ds.

PIERCE RIGHT THROUGH ME


Q#4


SISTERHOOD


vafan, vi är ju svinlika!

MAKE IT REAL, MAKE IT RIGHT

det är natt här och jag känner mig sådär lagomt konstig i huvet. men jag mår bra. idag har varit en bra dag. lite småintriger bara, annars så. inget som inte löste sig.
imorgon är det fredag = 1dag kvar tills robban kommer. blir väl bad och madrassguppande. tänkte försöka gå från bara fräknig till någon form av afrikan. kan behöva ett lycka till.

ps. saknar vissa av er, ifall ni undrar eller så.

PLAY BY THE RULES, LIKE A LADY


syster chillade på en long-tail boat igår.
nu; lets hit the beach!

Q#3


I COULDN'T CARE LESS


vet inte alls vad som pågår i huvet nu. disappointment kanske, eller relief. mixat.
jag vill nog egentligen inte tänka på det. vill inte lägga ner energi. vill inte bry mig. vill inte veta. inte känna. men jag gör det nog ändå. alldeles för mycket. äh.
håll dig ovanför ytan bara, det är ungefär vad jag planerar på.
sådär, nog om det.

jag ska snart sova. men först; massa bra musik.

DON'T GET LOST IN HEAVEN



igår hittade jag tydligen min framtida man, casper. eller han kanske hittade mig, hur som helst. en gubbe undrade om jag visste var han kunde få tag på hasch också. var tvungen att göra honom besviken, tyvärr.
nu ska jag kolla på film och dricka chokladmjölk innan jag hoppar i duschen.


TH41


vi är så inåthelvete fina ibland.
annars då? thailand är svinbra. min familj är svinbra. jag mår svinbra. svinsvinsvin.

RSS 2.0