MEND THE PIECES

äppelvin och jag tappar liksom bort hjärtat lite

HAPPY NEW

iskaffe och korsord såhär på nyårsaftonsmorgonen. min hals känns som sandpapper och jag funderar på att byta ut glaset mot 1kopp te.
i veckan har jag var i död efter att ha börjat kl6 varje dag. uppstigning5=knockout.
förresten, egypten var awesome, hade lätt kunnat stannat 1vecka till eller 2.

tror jag ska ta och hoppa i badet, är alldeles för rastlös för det här.

ON YOUR MARK, GET READY, SET, GO

klockan är någon timme för lite känns det som. jag tittar på musikhjälpen och dricker juice. ikväll hoppar andreas och jag in i bilen och rullar mot arlanda. 1vecka i egypten med hajarna har vi att vänta oss. kanske träffar vi lite varm sol och pool också. jag längtar, helt otroligt.

WHEN THE NIGHT COMES


dina andetag och min värld känns nästan hel.

KIDS


en dag när jag kom på jobbet satt den här lappen på kylen. ibland älskar jag barn.

BEING WITH YOU HAS OPENED MY EYES


bara för dig.

RSS 2.0