BW


YOUR WHOLE WORLD IS WAITING

igårkväll fick jag ett samtal som slog luften ur mig. jag vill vara stark, säga kloka saker och tygla känslorna. men samtidigt; jag vet hur jag är. tårarna över kanten,  ord som fastnar alldeles för långt ner i halsen och tankarna som för mig alltid verkar vilja tro det värsta.

å, jag vill bara att allt ska bli bra. safe.

B-DAY

idag hälsar jag pappa i himlen grattis på födelsedagen. jag önskar att du var här.

MONKEY


ALWAYS WITH ME


saknar dessa 3 så jag får ont i magen, annars mår jag tipptopp här i värmen.

SMILE BAR




1. på väg mot biljardvinst 2. happy hour 3. spelo

THE BIG BUDDAH





1. the big buddah, helt enkelt 2. på vägen upp 3. vilopaus 4. majkel i finblusen

FREEDOM





1. longtail boat mot freedom beach 2. antereas tonfisksallad 3. klippstenar 4. flat noodles with chicken

RSS 2.0