I GAVE YOU ALL

and you rip it from my hands and you swear it's all gone
and you rip out all i have just to say that you've won

if only i had an enemy bigger than my apathy i could have won

THE STARS ARE BURNING FOR YOU

6år. 6år sedan livet vändes uppochner. 6år sedan jag trodde att jag aldrig skulle kunna bli sådär innerligt glad igen. 6år sedan jag grät tills tårarna var slut, tills jag var slut. du lämnade värlens största hål i mig, Pappa.

och nu sitter jag här, 6år senare och önskar att jag hade ringt dig den där morgonen. önskar att jag hade kunnat förändra något, fått dig att ändra dig.
men du hade bestämt dig, du valde att tro på något bättre. och jag hoppas du fann det, hoppas du fick frid. hoppas att sorgen i dina ögon försvann, att ångesten i ditt hjärta flyttade ut. för även om den där dagen totalkvaddade mitt liv, så älskar jag dig alldeles för mycket för att vara arg.

Y/N

i don't trust myself around you

KEEP THE MONSTERS AWAY

det känns fint att få krypa i säng med mammas alldeles för stora nattskjorta och bara få vara sådär liten igen. liten och ömtålig.

I'VE GOT NOWHERE ELSE TO GO

drömmer fel. vaknar svettig och omtumlad. undrar hur det egentligen borde vara, jag kanske har blandat och trasslat ihop saker sådär alldeles galet?
ibland önskar jag att jag träffat dig ett halvår tidigare.

RSS 2.0