LET'S WRITE A TRAGIC ENDING

i never had the chance to thank you for ripping out my heart

I WANT TO BLOW YOUR MIND

såhär trött och tärd brukar jag se ut innan jag ska jobba. det är tur att kidsen vanligtvis får mig på bättre humör. kramar och skratt hjälper liksom.
idag har jag frusit helt sjukt mycket. vart tog solen och det där varma vägen?
-
det är som om du inte vill att jag ska släppa taget. du borde låta mig, för du vet ju själv. det är ett helvete att sitta fast i något gigantisk gummiband. det smäller mig över huden, bränner. förstår du inte att allt jag vill är att klippa av? jag vill inte bry mig alls. men det var något med dig som satte alldeles för djupa spår i mig. sluta.

I POUR MY SOUL ON THESE BEATS

thailand och vitryss, då trivdes man.

WE CREATED MEMORIES THAT WILL LAST

igår hängde jag med houman och john. vi snackade, garvade och jag kom på att jag saknar sådana kvällar. och vill ha mer av dom. massor.
ikväll blir det öl och vin med bland annat en nina. awesome tycker jag, pusselbit. en sväng till sandviken verkar det också som att det blir. kan bli röj. jag tänkte i vilket fall som helst ha svinroligt. jag känner mig glad, tror solen hjälper till.

SOME REACH FOR THEIR BIBLES I REACH FOR MY SOUL

say you won't stay away, say you'll trust me / for me
say you'll stay away, say you won't trust me / for you [and for me]

SOMETHING MIGHT SPIT OUT THE BAIT

jag blir lite halvless när jag vaknar7 och egentligen kan sova 3timmar längre. men det är väl okej antar jag, carpe diem. nu sitter jag ihopkurad i täcket, tittar på alla älskar raymond och dricker banansmoothie. solen verkar skina rätt bra idag också, och det är ju ett plus. det känns liksom lättare att ta sig igenom dagarna då.

BLANK DREAMS OF THE COMING FUN

tråkigt att helgen är slut, den har varit bra.
igår blev det bowlinglir och jag förvånades över att jag inte var sådär kass som jag brukar kunna vara. synd bara att jag förlorade, men någon måste ju göra det också har jag hört. det var i alla fall svinroligt. spontant liksom. borde göras om, lätt.

WATCH ME AS I GRAVITATE

jag sitter i en fet tisha och kalsonger. det hade nog varit halvskönt om jag inte var så jävla rastlös. vad gör man egentligen på en helt vanlig lördag?

YOU'RE A BELIEVER, I'M NOT

helst av allt vill jag bara ha något att hålla fast vid. något som hela tiden påminner mig om att allt är värt det. någon slags anledning att stanna, att finnas.
och nej, inget sånt. det är bara natten som spelar min hjärna ett spratt.

jag saknar Pappa. och blir så inåthelvete förbannad för jag kan fan inte gråta längre.

DREAMS ARE FOR FOOLS, THEY LET YOU DOWN

hjärtat brukar ju kännas för stort för mig. det verkar glappa nu. studsar mot kanterna, flisas upp och tycks nästan försvinna. det ska inte kännas såhär. jag ska inte.
- mitt hjärta har blivit för litet för mig.

BABY

you've got the sort of hands to rip me apart

JUMP AROUND

ni är så jävla yeah yeah, wow wow

NO ONE SLEEPS WHEN I'M AWAKE

sova lite kanske? man har ju inte direkt tagit någon överdos av sömn den här helgen. men det känns bra ändå, jag har haft svinroligt. dessutom har det varit riktigt vårväder idag och det tycker man om. det har vi ju märkt. amen, godnattdå.

YOU GAVE ME MY REASONS

imorgon är det fredag och det borde firas med lite vin, eller öl. fast, jag kanske till och med lugnar mig tills på lördag. det lär väl märkas.
-
jag vill inte känna att jag är skyldig någon en förklaring. vill inte be om ursäkt för att jag är som är, att jag gör som jag gör. jag har mina anledningar och det räcker så.

KIDS WITH GUNS

imorse ville jag ligga kvar under mitt täcke. det kändes som det var minusgrader i resten av rummet och jag led verkligen när jag stapplade ut i badrummet. körde på långkallingar under jeansen och tror det var dom som gjorde att jag överlevde dagen. i alla fall, jag har jobbat idag. och det gick väl, förutom att det kändes som världens längsta dag. minuterna kändes som timmar och jag förstod inte riktigt varför.

nu ska jag träffa thore och det ska bli awesome.

DRINKING MY TIME AWAY


BIG BALLS


ibland kan man vara lycklig också.

YOU'RE PRETTY WHEN I'M DRUNK

lite bilder från i torsdags och fredags. det har varit en bra påskhelg, nästan awesome.

SPONSORED BY DESTINY

jag och barbro myste lite när vi kom hem inatt.

ROCK THE BEAT

blev en tidig morgon idag. kricka ringde och väckte oss. han tjatade om koreaner och jag garvade. nu sitter vi och dricker powersmoothie, svingott.
igår pimplade jag vin och dennis ölade, moxén sällskapade också. efter en stund plockade vi upp lasse och drog ut till alice och björn där pimplingen fortsatte.
allt som allt; en rulig kväll. gottde.

RSS 2.0