AS LONG AS THE WRONG FEELS RIGHT

jag bara älskar att gå upp innan 5. känner mig totalt kortsluten i hjärnan. wonderful!!

I CAN'T EXPLAIN IT

en hur bra helg som helst, lätt den bästa på länge.
jag är lycklig, även om det river i bröstet ibland.

I'M BROKEN IN TWO

inväntar ett ultimatum. känner oron växa. får ont i magen. vill inte behöva välja.

I BEEN YES AND I BEEN HELL NO

jag vet inte hur det började med det började långsamt. en liten lögn blev till en stor och hat växer alltid inåt först och sen utåt. men jag var för feg och jag var svag och gömde allting inom mig. men något så ont måste ut till slut.
skyll på mig, lägg allt ditt hat på mig för alla gånger jag sårat dig.
det var längesen jag tappade tron på mig själv.

THE LAST GLIMPSE OF JOY

du var den sista på jorden jag trodde skulle slås ner. vem la sorgen i dina ögon?

WE'RE FROZEN WHERE WE STAND


nya versioner på samma gamla tema. älskar inte, älskar, älskar inte. och alla tror vi att vi kommit på en lösning, men varför skulle vi när ingen annan har lyckats?


LIFE IS NO NINTENDO GAME

morgon och jag ska snart åka och jobba. 100%, hela sommaren. tur att jag trivs.
ps. helgen får flera tummar upp. ds.

I COULD REALLY USE A WISH RIGHT NOW


I'M NOT THE KIND OF GIRL YOU'D TAKE HOME

jag vrider bara saker fram och tillbaka. jag vill ju inte hamna i ett fack. vill inte fastna. Vill. vet nog kanske egentligen ingenting. eller jo, egentligen.

THE WAY YOUR SMILE LIGHTS UP THE ROOM

take a bath with me and wash the chaos from my skin.

HAPPY BIRTHDAY TO YOU


ARE WE STILL TALKING ABOUT YOU OR IS IT ME NOW?

jag vet bara att jag vill att du ska förstå
att du ska vilja vara glad med mig
le med mig, skratta, hålla om
jag vet att jag inte vill vara den som gör sönder oss
allt det där som kan vara så fint

SOUL SISTER


jag ska åka och hälsa på ida lite snart. vi ska dricka iskaffe och prata. hon är världens bästa, min syster. men det är jag alldeles för dålig på att tala om för henne.

KISS ME WHEN THE LIGHTS GO DOWN

i fredags blev det en liten reunion på falkan7. jag hanna alice poppe dave linkan arnold jocke acke ruda staffe emma marlene moa aurora och moxén tittade förbi en sväng han med. det dracks öl och spelades fuck. en sväng på allstar tog vi oss också. kung.
igår blev nationaldagsfirande i njurunda. öl, sol, brännboll, umgänge och en fetingbrasa vid ljungan. kvällen avslutades tidigt och jag slocknade som en sten, lika bra det kanske. blir lätt så liksom.
inatt slaggar jag nog på soffan, benen orkar inte bära upp mig till sängen. godnatt.

MOONLIGHT WILL FALL

p1; jag o ladyboy. p2; dyng m. micke i tuktuk. p3; chill m. micke. p4; chang o jag.

THERE'S A CURSE IN MY BONES

jag sitter på altanen i täcket, lyssnar på william fitzsimmons och dricker kaffe. konstigt efter jag inte tycker om kaffe, men jag kände att det behövdes för att få igång huvet, plus att jag knappt känner någon smak. lovely.
igår efter jobbet tog jag mina ben och gick ner på stan och mötte hanna och zidde för en kopp chai. vi satt oss i kvällssolen på waynes och pratade. thore kom och hälsade på lite också, nu när han äntligen blivit frisk från körtelfeber och sånt dåligt. efteråt gick vi hem till hanna och fortsatte prata. det var mys och det är skönt att ventilera lite. behövs liksom ibland.



don't put your faith in my heart, i'll only let you down.
don't let your love grow too deep, i don't think i'll be around.

DUET

jag och finaste hanna i fredags.

RSS 2.0