a hundred thousand words could not quite explain

2 år
730 dagar
för många timmar och minuter.
Men jag kommer ihåg allt, glasklart.
4 ord
och hela världen slocknade.
Andetag
hackigt, stötande.
Paniken
kroppen som förlamad.
Ihåligheten
jag orkar inte mer.
Känslorna
att aldrig mer lita på någon
någonsin..

-

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig Pappa. Tänker och saknar och skulle göra vadsomhelst för att få dig att stanna kvar. Jag vet att du inte vill att jag ska tänka som jag gör, men du vet hur jag är. Jag behöver dig, världens bästa. Vi ses snart, vi bara måste det. Jag älskar dig



Kommentarer
Postat av: Gumman!Du måste tänka på dig själv,jag vet att det är svårt tänker på Conny varje dag,Älskar dig Kram från faster.

2008-08-26 @ 13:22:15
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Linn snälla du du kan väl höra av dig till mig(oss),vi måste stötta varandra när vi känner att vi inte räcker till eller orkar att vara glada för alla andras skull vi måsste stötta varandra jag vet att ni som barn till Conny har det det mycket jobbigare än oss andra men du ska veta att det är jobbigt att mista en favorit brosa jag älskar mina två andra brosor men Conny var mitt allt Kram Carina

2008-08-29 @ 22:18:03
Postat av: Diana

Du vet väl att jag finns här för Dig, varje år, varje månad, varje dag, varje timma, varje minut, varenda eviga sekund! Ring mig om det är någonting. Kram

2008-09-02 @ 00:45:33
URL: http://annadianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0