paranoid park

Borta bra men hemma bäst,
jag vet inte riktigt om jag håller med, men det känns skönt att vara tillbaka.
Har i alla fall haft det superbra, dock har värmen nästan varit outhärdlig.
Kom hem igår vid 9, då åkte jag och mamsen och hyrde filmer.
Vaknade 8 imorse så jag är sådär lagomt trött nu.
Var på Ikea med Houman idag också, inhandlade en lampa och en oldschool-väckarklocka, så nu ska jag lyckas ta mig upp till skolan. Som på tal om det börjar på onsdag. Eller egentligen på tisdag, men då är det bara en hej-och-välkommen-tillbaka-dag.

Nu ska jag dricka världens godaste päronsaft,
och kanske glo på någon film.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bättre att åka i maj eller september när det är som våran högsommar.

Att åka med kompisar är det allra bästa.

Man har aldrig roligare än man gör sig säger ett gammalt ordspråk.

Kram från Götet

2008-08-27 @ 23:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0