i was the one who saw you first

Nationella idag var en mardröm
mitt huvud var någonstans långt borta och jag hade noll inspiration
hoppas till gudarna att det räcker till ett G.
Har varit hos Pontus och pluggat samhälle ikväll
känner mig inte alls redo för prov på fredag
kommer nog aldrig känna mig redo för det där provet
jag orkar inte lära mig om samhällsekonomi
menar, till vilken nytta?
Imorgon ska jag  umgås med Diana
något jag kommer se fram emot då jag sitter på tråkiga lektioner.
Är verkligen inte motiverad till skolan nu
positivt är det i alla fall att vi bara går måndag till onsdag nästa vecka
sedan påsklov
och som jag ofta uttrycker så älskar jag lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0