it involves some heavy touching

Fan vilken sportfanatiker jag har blivit
tittat på massa fotboll i veckan och ikväll var det basket
det var en spännande match
jag nöp Denice i armen, hoppas hon får fina blåmärken.

Idag efter skolan åkte jag och girlfriend hem till mig och stekte
var hur varmt som helst
Dave, Poppe, Thore och Linkan kom förbi ett bra tag
riktigt trevligt och lärorikt
nu vet jag till exempel vad "den rostiga kroken" är för något
- Viktigt!

Nu ska jag hjälpa min tjej med att möblera på hennes rum
lär ju blir asbra.

-
färdigt!
det blev asbra, precis som jag trodde.
Nu ska vi dricka Fuldi - vitamin fresh, hur gott som helst
och så ska vi mysa, såklart.

Kommentarer
Postat av: mike

ni bara myser ni :)

2009-04-25 @ 10:12:51
URL: http://hajkpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0