jag behövde en hundradels sekund

Om hur ett ögonblick kan förändra allt
ögon och ord, sekunder och andetag
ingen har någonsin sagt att det ska vara lätt att förstå sig på
men jag ser inget fel med att tycka det är orättvist
alltihop..
-
"Hejsan Bam-bam!
Hur är det där borta i Falun? Här i Sundsvall är det bara bra. Vad bra att det går bra på jobbet. I skolan är det fortfarande bild som är roligast tycker jag.
Jag tycker också det ska blir kul att fira jul nere i Falun med dig, Britt-Marie, Anna och alla dom andra.
Nästa gång vi kommer till Falun ska vi bada på badet i Sandviken?
Jag har kommit på en till sak som jag önskar mig, en pyjamas. Spelar ingen roll om det är en nattskjorta eller byxa och tröja.
Hej då Puss o kram jag älskar dig
/Pebbels
Till världens Bästa pappa"

"Till Världens Bästa Pappa
Jag kommer att sakna dig
Jag älskar dig jette mycket
Det har varit en roligt helg precis som vanligt.
Hejdå!
Puss o Kram
Pebbels
Älskar dig
I LOVE YOU"

Brev som jag skrev till Pappa för många år sedan
jag var mindre då och du var min hjälte
jag hade inte en aning om någonting
förstod inte dina upp- och nedgångar
tabletterna och dina sorgsna ögon.
Jag är äldre nu och du är fortfarande min hjälte, Pappa.

Kommentarer
Postat av: Syster

Min också...tårar som rinner nerför mina kinder

2009-04-25 @ 12:28:05
URL: http://idaantbro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han är min hjälte ochså.ÄLSKAR ER KRAM Carina

2009-04-25 @ 22:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0