the quiet scares me 'cause it screams the truth

Helgen har varit lugn och jättebra
jag älskar vädret och hoppas att det stannar länge.
Idag var jag och denice på teater , "dunk, dunk, dunk" hette den
det var lilly och annas barngrupp som spelade och dom var så duktiga!
hade gåshud över hela kroppen och vi började nästan böla
kort och gott; otroligt, underbart bra.

Nu har jag nyss lagat och ätit mat
gjorde min och nadjas goda tacogratäng, mums.
Trodde jag skulle träffa houman ikväll, men han svarar inte
trist, för det var länge sedan..
Thore tycker jag ska följa med till Poppe, så, så blir det troligtvis.

Imorgon är det ny vecka och studenten närmar sig med stormsteg
jag är förväntansfull, lycklig, nervös, splittrad och livrädd.
Skolan är, trots att den många gånger slår huvudet i bitar, trygghet
jag får försöka hitta något annat att gömma mig bakom.
"Det löser sig", hur mycket jag än hatar uttrycket så måste våga tro att det stämmer

Kommentarer
Postat av: thoresson

allt löser sig alltid:) tro mig:)

2009-04-26 @ 23:00:22
Postat av: Lilly

Tack hjärtat, det betydde jättemycket för mig att du var där.



hehe vad roligt, jag och Anna har också en tacogratäng :D



<3

2009-04-27 @ 16:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0