14:50

idag har jag packat och plockat. jag tror snart att väskan ska få testas för stängning, håller tummarna. varför lyckas man alltid packa ner för mycket undrar jag.
om ett tag kommer denice och då ska vi åka och handla roadsnack. efter det ska jag hem och dammsuga, som jag förövrigt har sagt att jag ska göra i alltför många dagar nu, men idag då ska jag, lovar.
tjugo och tjugotvå går tåget ikväll, efter en resa på ungefär fyra timmar är vi framme på arlanda och då har vi rätt mycket tid och spendera, kortlek och yatzy är ett måste. flyget lyfter imorgonbitti och jag längtar, sjukt-jävla-mycket!
nu ska jag ladda min ipod och packa bara liiiite till.

Kommentarer
Postat av: mikey

hoppas ni får det asbra! :D

2009-08-31 @ 17:41:22
URL: http://hajkpojken.blogspot.com
Postat av: diana

jag hoppas att ni har det bra nu gumman. Hör av dig när du kommer hem! Arbetsförmedlingen :)

2009-09-07 @ 01:33:47
URL: http://annadianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0