blues för göteborg

jag känner mig rätt cool just nu, körde nyss bil i göteborg för första gången. jerry guidade och det gick över förväntan, men ska erkänna att jag var lite lätt skärrad innan..
kvällen har spenderats med lena, jerry, bm, tommy och andreas. blev medbjuden till natta för ölning men jag tackade nej, kände inte för det helt enkelt. var nog lika bäst också, en lugn kväll kändes rätt.
imorgon ska vi hälsa på farmor och på måndag ska jag och syrran ta stan med storm är det tänkt, jag vill hitta massa nytt.
pratade med denice tidigare ikväll, hon var lika krasslig som jag och jag längtar efter henne. när jag kommer hem på tisdag är det en vecka kvar tills vi åker. lovely.
nu ska jag läsa lite, sedan sova. kramochgodnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0