du känner dig så fri och märkligt ung

inte mycket kvar av dagen och jag har precis pratat med grace på 61ans café. hon är trevlig och lite smårolig sådär.
när jag slutar ska jag hämta upp houman och så ska vi åka till birsta, han ville handla och jag känner för att vara smakråd. kommer säkert blir sugen på att köpa något jag med, men ska inte. ska vänta tills jag är i göteborg, finns så mycket mer där liksom.
ska träffa pontus en sväng idag också, få igen min jacka, mina glajjor och thores bång. och så måste jag gratulera honom i förskott också, han fyller ju underbara nitton år på söndag.
sedan ska jag även hämta min lumparpolare thore på midlanda vid sju. ska krama om honom och vara glad över att se honom.
känns som jag har lite att göra idag. måste ju packa inför helgen också. och så har jag tänkt att jag ska ta mig en tur till ryggis också, thore kanske vill göra mig sällskap?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0