du var min armé

tjugo över sju klev jag och syster av tåget i göteborg. luften välkomnade mig och jag fyllde lungorna.
sedan vi kom fram har jag druckit många koppar chai, pratat, spelat yatzy. träffade bm för första gången på alldeles för länge, jag har saknat. nu ligger jag i sängen hos lena och jerry, dom har jag också saknat, massor.
imorgon ska vi till farmor, om ida mår bättre, hon har varit hängig idag. annars stannar vi nog här hemma och tittar på pirates.

-
på väg från tågstationen åkte vi förbi minigolfen där vi spelade en gång
då jag blev förbannad och sköt slagskott och du bara skrattade
det brände under ögonlocken och jag fick sådär plötsligt svårt att andas
jag saknar dig så inåthelvete pappa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linn,Jag saknar honom ochså.Snart har det gått 3år,Det sägs att tiden läker alla sår,men jag vet inte om det stämmer.Men vi kan vara glada över att Pappa/Conny har det bra nu,vi vet att han älskar oss, framför allt Dig och Ida.Kramar i massor.Älskar er Faster

2009-08-18 @ 23:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0