ge mig kärlek och passion och hunger och magi

jobb och jag vill vara ute i värmen. pratade nyss med rasmus, han får vara min lunchsnackis nu när thore inte är det. det funkar bra det med, även fast han skrattade åt mig för att jag låg på en gräsmatta i birsta.
om allt går som det ska nu så slutar jag om inte alltför länge. hoppas att solen fortfarande är varm och vill grilla mig lite då. annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. eller ska försöka ringa farmor om hon vill svara den här gången, hon är nämligen rätt dålig på det. en sväng på ryggis kanske man borde ta. sedan så känner jag ett jävla sug att krama frugan också, förhoppningsvis har hon tid att träffa mig.
nu; tillbaka till arbetet. hörs senare, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0