jag minns dig där i fönstret sista morgonen

sitter och slår fax men är någon helt annanstans i huvudet. blir ofta så, jag liksom dagdrömmer mig bort. nu är jag utomlands och lever livet som jag vill. utan krav och en underbar värme. jag vill åka, nu på en gång. så fort jag får chansen.
idag om två veckor är jag i göteborg, förhoppningsvis ligger jag och sover. kanske väntar en dag då jag och ida ska träffa sötaste farmor. jag saknar henne. saknar allihopa.
något som jag har märkt på sistonde är att tiden går väldigt snabbt, det känns som att jag nyss började jobba för sommaren och nu är det mindre än två veckor kvar bara. det kan vara lite läskigt ibland, man hinner inte uppfatta allting. det kan vara bra även fast jag då och då känner för att pausa lite. det gör nog alla någon gång?
 


Kommentarer
Postat av: Majkel

Dröm inte för mycket så du slår fel...

2009-08-04 @ 09:34:07
Postat av: Linda

Vill passa på att tipsa om min webshop http://www.beautyinsideout.se

2009-08-04 @ 17:46:08
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0