jag sjunger hur högt jag vill


kom på att jag hade ett par gamla jeans som låg och aldrig blev använda, så tog fram syskrinet och voila äger jag ett par nya shorts. ibland tänker jag faktiskt rätt bra.


på lunchen idag gick jag in på indiska och hittade ett mysigt halternecklinne. det kommer jag kunna ha på mig i göteborg eftersom jag har bestämt att det ska vara varmt och soligt hela tiden. köpte ett par glajjer också, välbehövligt då mina pilotisar har gått och blivit lite skeva på sistonde.
nu ska jag strax sova så jag orkar med min nästsista jobbdag för den här sommaren. krrrram.

Kommentarer
Postat av: - H*

- najs ju !

2009-08-12 @ 23:14:05
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0