right now it's a wonderful world

igår börade vi att öla till newcastle-reading på tv4 sport, det började bra då newcastle vann. kvällens öldrickare bestod utav mig, denice,  thore, rasmus, dave, staffe och vindrickande pontus. efter fotbollen blev det röj till gamla klassiker, en stampa med leroy körde vi också. vid tolvtiden drog denice, pontus och staffe till stadshuset, resterande fortsatte att öla och bestämde oss på något vis att lira klädpoker. det var rätt roligt även fast jag och rasmus förlorade rätt mycket, men var glada ändå. några timmar senare kom mamma och micke, då drog vi igång singstar. klockan tre kom denice och en liten stund efter det slocknade vi i min säng.
= en lyckad kväll.

idag har jag:
- vaknat upp nere i soffan och tänkt vaihelvete[?!]
- legat i min säng med dave och denice och skrattat åt daves fötter
- puttat igång daves bil som inte startade
- varit på selånger marknad med denice
- haft träningsvärk i magen av allt skrattande
- ätit kebab med min bra-a familj
- packat inför imrogon [onödigt många par shorts]
- tittat på bilder från igår, tänkt på hur jävla bra människor jag känner och insett att jag har haft sjukt tur som träffat dom




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0