the world spins madly on

hemma efter en bra kväll. biosupé med denice, god mat och year one. den var riktigt bra och min favorit jack black är bäst. michael cera är söt och det gjorde filmen ännu bättre. puss och tack till frugan som bjuppade. efter bio åkte vi till idas lägenhet och fick snabbt sällskap av thore och rasmus. vi spelade spel och det kommer kanske inte som en chock att jag och denice vann överlägset? dom kämpade dock tappert.
nu är det dags att sova för imorgon bär det av till östersund och fest.


jag har ju sagt att jag aldrig ska gifta mig men om jack skulle få för sig att fria så skulle jag absolut inte banga. jisses vilken karl!

Kommentarer
Postat av: Sabbi

var det svensk text på filmen? För på alla föreställningar i Malmö finns den bara utan Svensk text. skulle också sett den ikväll, men orkar inte utan text :(

2009-08-01 @ 05:28:54
URL: http://sabbi.webblogg.se/
Postat av: Sabbis

njaaa, inte utan text :P

2009-08-01 @ 16:00:05
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0