there's hole in the world where you used to be


du gjorde hål i mig när du försvann Pappa.
jag försöker fylla ut tomheten med ord, musik, allt jag kommer över. ingenting fungerar rätt. det slutar alltid med att alla känslor bubblar över, som om jag exploderar.
jag ligger och läser min dagbok, den gröna jag fick av syster i födelsedagspresent ett år. den fjärde augusti nollsex skrev jag i den första gången. tjugoen dagar senare tappade jag fotfästet och marken liksom föll under mig. några månader senare;
25/1-07
"everything i own på stereon
ligger och stirrar mig blind på den gröna lampan i fönstret
slår med knytnäven på vänstra bröstet, någonstans där inne finns hjärtat och nu ska jag få det att sluta värka
jag älskar dig, i skrivstil"
det gör lika ont nu och jag kan fortfarande komma på mig själv med att slå på vänsterbröstet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0