trying something new

ikväll när jag tog några varv runt ryggis kom jag på hur jäkligt trött jag är på håret och utväxten, så när jag hade promenerat färdigt inhandlade jag hårfärg och tog ett litet steg mot förändring;

before

in progress

after

kommer nog någon bättre bild så småningom, var alldeles för trött för att orka anstränga mig mer än så här just nu.
thore och rasmus kom förbi och sällskapade en stund förut. fick presenter och kramar. dom är så fina dom där två. ska visa vad jag fick, men det gör jag någon annan dag.
bilder från gårdagen kommer nog upp det också, men samma sak där, någon annan dag.
imorgon börjar den näst sista arbetsveckan, det känns skönt och jag ser fram emot att få lite ledigt. samtidigt känns det lite mindre skönt att jag måste börja söka jobb. så framöver ska jag skriva cv och kanske ett personligt brev. jag vet inte ens hur man gör när man ska skaffa sig ett jobb. får ta och göra lite research, arbetslös kan jag ju inte gå runt och vara i alla fall.
nu ska jag dra igång en rulle, twilight kanske, den är bra att somna till. puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: - H*

- love the color !

2009-08-03 @ 00:07:45
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: mike

Sniggt det blev! Söka jobb är ganska tärt, ska snart på ett möte på arbetsförmedlingen igen så jag måste också skriva ett cv >< får googla efter tips.

2009-08-03 @ 00:27:10
URL: http://hajkpojken.blogspot.com
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

vilken snygg blogg du har!

2009-08-03 @ 01:49:38
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0