shut your mouth and open your eyes


[har visst fått baotaögon verkar det som + att jag gått och blivit tjur]
idag har jag varit på arbetsförmedlingen med diana, jag visste inte alls vad jag fyllde i och jag klickade mest i utan att tänka så mycket. får se vad som händer nu, ska tillbaka dit inom fjorton dagar.
jag har ont i huvudet, tror att hostan kan ha något med det att göra. har legat och slumrat lite i sängen ett tag, knarkat nässpray och snart ska jag börja med maten.
imorgon ska jag på stan med min houman, puss oså.

tänker på någon gör jag också. kanske dig, eller någon annan.

Kommentarer
Postat av: Gina

hej,jag vill tacka för visat intresse för min kära v-logg,och hoppas du för vidare det viktiga budskapet,dvs,hårig man = hårig dricka.

2009-08-27 @ 01:05:22
URL: http://anagina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0