jag ska skrika ut ditt namn så att alla vet


jag känner mig enormt tråkig.
det blev varken promenad eller kramandes med denice ikväll. istället åkte jag och umgicks med houman, och det var också bra. och behövligt. vi strosade runt i stan och pratade massor. bestämde att vi skulle ses något mer i veckan, jag hoppas det blir av.
imorgon ska jag i alla fall träffa alice, det var längesen och ska bli roligt.
vad händer mer i veckan? på onsdag blir det familjemiddag och på fredag bär det av till hamra. morfar fyller snart år så vi ska ha en liten släkthelg. varför åker man till hamra och fjällen mitt i sommaren tänker kanske ni och mitt svar är  att det är lite av vår plats. vi åkte ofta dit då vi barn var mindre. det kommer inte vara samma sak nu, men det ska nog bli bra ändå, blir så sällan vi är tillsammans allihopa numera.

Kommentarer
Postat av: D e nice

Du får banne mig ta och klämma in mig på torsdag då, annars får jag inte träffa dig på dödslång tid :(

2009-08-04 @ 01:34:24
URL: http://nissus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0