vad är grejen?

varför är jag helt täppt i näsan och varför har jag sjukt ont i halsen? det är sommar. då blir man inte förkyld, det är inte meningen. det borde räcka med att jag åkte på någon veckas förkylning direkt efter studenten. men två gånger på en sommar, SOMMAR. på sommaren ska man vara frisk och pigg och sprudlande kry hela tiden. blä.
har precis hällt i mig en kopp te, på niofikat blir det en till. min strupe behöver värme. synd att vi inte har någon honung på jobbet. inte hemma heller för den delen, tog den sista igår. mamma köp!!
igårkväll kände jag och denice för magpirr så vi letade sånnadär sköna backar och glida ner för. vi hittade en som var riktigt bra och det pirrade på rätt bra, nästan karusellkänsla. vi borde göra om det, flera gånger.
pratade med thore igår också, han kommer hem fredagkväll och jag lovade att plocka upp honom på midlanda. håller tummarna för att det inte blir något strul den här gången.
vill här och nu beställa finväder till helgen, så vi kan bada och må gott, som thore alltid säger. tycker vädergudarna ska lyssna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0