I MISS


det blev inte jättemånga timmars sömn inatt och när alarmet tjöt imorse ville jag krypa in i påslakanet och försvinna. ett bad och några lager kläder senare låg jag i bilen på väg på lucksta. jobb från 08-15, och det gick bra. över förväntan.
imorgon är det jobb igen, likaså måndag-onsdag nästa vecka.
vet inte vad jag mer jag borde skriva. kanske att jag saknar att vara 7år, då jag tyckte allt i skolan var roligt, allt utanför skolan för den delen också. och att jag saknar att vara 7år och inte tro att det fanns något som gjorde ondare än att slå smalbenet när man ramlade i trappan.
jag saknar att vara 7år och att inte ha någon aning om vilken besvikelse det är att växa upp och inse allt det där som man inte visste existerade.

Kommentarer
Postat av: Denice

Man var liten och ville bli pilot eller något annat coolt. Världen där man måste jobba för att komma dit man vill existerade inte, man skulle bara bli. Det var så enkelt och man längtade. Så inibomben. Tji fick man.

2009-12-17 @ 19:25:23
URL: http://nissus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0