baby don't look up, the sky is falling

Sitter på Arlanda
planet har blivit framflyttat fyrtiofem minuter
hyfsat trist, behöver något att sysselsätta mig med.
Har inte riktigt förstått att vi ska åka ännu
känner mig mest trött
konstig.
Hoppas att dom visar någon bra film på planet
fast i och för sig, jag ska sova tungt
eller försöka i alla fall
tacka vet jag för sleepingpills och sånt smart!
nåja, nu kommer snart mormor och morfar.

Ha det så bra i kylan! he-he
skadeglädje är den bästa glädjen har jag hört
tror att det stämmer..

och förresten;
Puss till Denice och Lusen som skjutsade oss till tåget imorse

Kommentarer
Postat av: Sabbi

hann du få brevet gåsi?

2009-02-21 @ 19:42:03
Postat av: blue

å, jag är så avundsjuk på dig. du ligger säkert på nån solig strand, eller dricker paraplydrinkar på en exotisk uteservering. själv är jag sjuk. en aggresiv förskylníng antar jag. nåväl, ville bara säga att jag saknar dig och längtar så mycket tills du kommer hem så vi får kramas. kärlek

2009-02-24 @ 15:17:46
URL: http://fashionhunters.blogg.se/
Postat av: blubb

kom heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem :(

2009-02-27 @ 13:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0