put the l, with the o with the ve


Om hur du så magiskt kom innanför redan från första början. Jag litade på dig, litar på dig, släppte in dig, vågade. Det var på riktigt, är på riktigt. Du och jag. Ingenting emellan. Kärlek, den renaste. Om hur du fick mig att skratta, får mig att skratta. Från magen, kittlande. Aldrig tillgjort eller på låtsas. Äkta. Om hur dina kramar fick, får mig att känna mig tryggast i världen. Håller mig fast på jorden. Samtidigt som jag svävar ovanför marken. Jag kan göra vadsomhelst, bara jag är tillsammans med dig. Andas samma luft som dig. Mitt hjärta i samma takt som ditt.
For you I'd bleed myself dry.

Kommentarer
Postat av: Sabbi

dina ögon på första bilden bara poppar ut! underbart

2009-02-19 @ 16:51:48
URL: http://sabbi.devote.se
Postat av: blubb

världens bästa tjejer

2009-02-19 @ 18:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0