2 slow 2 sedate

det blev  inte så mycket film igår. dave var hungrig, poppe var tokig, jag var fnittrig och thore var slö innan jag lyckades rycka upp honom och göra han lika flamsig som mig. vet inte riktigt vad det var med oss, kanske var vi aningen dryga. men; jag gillar det. gillar oss. vi är bra och det känns förjävlabra att bara kunna få vara dryg och fjantig ibland.
mamma och jag var i alla fall och handlade igår, jag skrev en egen inköpslista så massa vuxenpoäng till mig. nu är kyl och skafferi fyllt, borde klara mig bra på det dom här veckorna.
idag kommer, som tidigare nämnt houman och äter med mig. menyn är inte riktigt bestämd än, men jag har tagit fram kycklingfilé så fågel blir det i alla fall. ska bli mysigt, var längesen det bara var houman och jag.
nu ska jag återgå till arbetet, vilket idag ser väldigt lugnt ut, för ovanlighetens skull liksom. blir kanske att jag går hem till lunch, eller strax efter. ska nog städa lite hemma, bädda rent min säng och kanske dammsuga lite. imorgon är det ju fest och då ska det se bra ut hemma tänkte jag. kramokram


Kommentarer
Postat av: Majkel

Se till att ta det försiktigt med festandet, du känner väl till att jag följer allt via mina ny uppsatta kameror....

2009-07-16 @ 10:06:29
Postat av: Sabbi

jag saknar dig ned gåsi

2009-07-16 @ 17:38:56
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0