dom där gatorna gjorde oss galna

telefonerna är döda, så känns det i alla fall. lunch om fem minuter, efter den ska jag ringa två samtal och sedan är jag klar. varför är det så himla lugnt? jag vill ha mer jobb för det betyder mer pengar. egentligen borde jag inte klaga, jag gillar ju att sluta tidigt, då kan jag åka hem och lägga mig under täcket, klicka runt mig bland massa intressant, läsa om sånt som rycker tag i mig, titta på dåliga tvprogram och spendera min tid bäst jag vill.
efter middag och sånt ska jag denice gå några varv runt ryggis, prata om allt vi vill göra i sommar och om vad som ska ske i helgen. blir nog bra, hon är så bra den där denice. hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0