ett helt nytt hål i min medvetenhet

jobb och denice smsade nyss, hon skulle köpa mjuklass och jag vill också ha. en stor så inåthelvete. med sås. helst noisette. massor av noisette.
igår tittade jag och frugan på en film. jag var blödig och bölade nästan hela tiden. och så skrattade jag, för att sedan gråta igen. men den var rätt bra, hjärtskärande och fin.
när jag slutar jobbet idag ska jag in på birsta en sväng och köpa en jacka åt ida, efter det blir det hem och vila ögonen lite. middag severas hos den stora fröken antbro. hon ska laga god mat på min begäran. det ska bli bra, min syster är bra.
om det inte blir för sent på fridhemsgatan ska jag och denice kika på film ikväll. parry hotter blir det. eller inte riktigt, men den där daniel radcliffe i alla fall.
femtio minuter kvar till hemgång! tick-tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0