everybody's climbing on your walls

Jag är glad, vi har inhandlat iskaffe och jag dricker för fulla muggar.

Hade en väldigt bra kväll igår, människor vara sociala och det dracks rätt flitigt
hann med en sväng in på området innan jag och min granne med ond stjärt begav oss hemåt, lite för tidigt kan det tyckas men jag var nog rätt trött.
Imorse vaknade jag förstå gången vid halv nio, vad i helevte gör jag vaken nu tänkte jag och kollade lite på nyhetsmorgon innan jag slog igen ögonen och sov vidare ett par timmar
denice ringde då hon vaknat och vi åkte för att hämta lite kvarlämnade grejer hos hanna innan vi mättade våra magar med pizza, som för övrigt funkar bra mot ett trött huvud.

Ikväll ska jag umgås med denice, film och mys tror jag det blir
det gillar vi, lugnt sådär dagen innan en lång arbetsvecka

Kommentarer
Postat av: denice

MYSMYS!

2009-07-05 @ 17:07:02
URL: http://nissus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0