give me strawberry kisses

sjukt bra helg.
i fredags var det ölande på falkan sju. umgänget som bestod av mig, thore, mike, denice, peter, houman, john, fredde, adam, linkan, rasmus, dave, hanna, knicken, alice och min neighbour ida. jag hade massa roligt om man bortser från ett och annat, men vad gör man? allt kan inte vara sådär asbra jämt.
igår vaknade man upp och undrade lite. efter en stund låg vi nere i sofforna nästan allihopa ovanstående, förutom hanna, fredde, houman, ida och alice. vissa kan ha haft lite ont i ryggen om man tänker på sovplatserna. thore kanske? john?.. efter mat och tillpiggnande var det vara jag och denice kvar. vi bestämde oss för att ha harry p-maraton så vi åkte och hämtade trean, fyran och femman i bosvedjan. runt åtta rullade vi igång den första filmen i sällskap av peter, mike, thore och rasmus. vid fyra inatt avslutade vi kvällen och klockan fem sa jag och denice godnatt.
om ungefär en halvtimme ska jag och tjejen iväg på bio, harry potter och halvblodsprinsen blir det och jag har skyhöga förväntningar.
nu måste jag nog klä på mig lite. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0