how does it feel, is it fantastic, is it grand?

Och så satt man på joppet igen, lugnt är det
tror telefonenerna har dött för det ringer nästan ingenting alls
har min lilla torsdagshög framför mig, hälften är redan klara
inväntar lunchtid och hemgång, tänkte att solen skulle få värma mig lite då
annars blir det nog en chillkväll, kanske lite städning av mitt rum
planerar på att hålla det cleant när jag väl har gjort det fint den här gången.

Gårdagskvällen var riktigt mysig med mat och dryck och allt vad den innehöll
åkte till hanna och fredde vid halv sju, satt där och myste, vid halv åttasnåret mötte vi upp denice, thore och anton för att bege oss mot daltons där jag träffade en hel del roliga, långkramades med min fransnina också, gosen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0