i don't know what the fuck's up with this kid

Jag hade en helt crazy dröm inatt, tror jag har blivit knasig
HÄR
 kan du läsa om den, och om massa mer roligt för den delen också, jag och denice har nämligen startat en blogg tillsammans. Är ni lika lättroade som vi så kommer ni gilla den.

Nu sitter jag på jobbet, det kändes lite småtugnt att gå upp imorse, men det gick och det har gått bra hittills. Trodde det skulle vara kaos och massa sura miner eftersom det var helt tomt på dricka i torsdags och fredags, men icke, har bara pratat med någon nucka som var grinig över att kattmaten hon ville ha hade utgått, poor kitty.

När jag slutar planerar jag att åka hem och ta en powernap. Senare blir det en tripp till m-hooden, jag och denice ska laga mat åt mikael som är ensam hela veckan, min goda tacogratäng verkar stå på menyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0