i'll make you scream my name

jag känner mig nästan pigg idag, en konstig känsla.
för att vakna till liv imorse gick jag ut på altanen, drack c-vitamin och andades in kall luft. jag frös, men tror att det funkade rätt bra. lite lustigt det här, klockan är inte ens halv åtta och jag skriver "imorse" som om det är mitt på dan. jag har blivit hjärntvättad av att gå upp tidigt.
i alla fall, var duktig också, plockade ur diskmaskinen och torkade diskbänken. tänkte att det var bättre att göra det då, så jag slipper det senare.
känner att jag bloggar rätt bra nu om dagarna, kanske beror det på att jag inte har så mycket annat för mig på jobbet? menar, har ju varit med om stressigare dagar. vi får se hur det ser ut till veckan, kan vara något nytt som väntas. 

nu ska jag ringa lite och fortsätta knappa fax, vi hörs nog senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0