jag längtar alltid härifrån men aldrig hem

här sitter jag och dödar tid. min telefon har inte ringt på snart fyrtio minuter och jag sysselsätter mig med att göra sudoko.
minigolfen gick bra igår, det tog mig fyra hål innan jag började med slagskott och bönade om att inte behöva vara med längre. blev tvingad att fortsätta och fick fyra raka sjuor. blev glad då rasmus kom och erbjöd sig att ta min plats. vann gjorde i alla fall mike, och inte långt därefter kom orren. övriga placeringar har jag ingen större koll på, eller jo! thore förlorade.
idag ska jag och denice fixa, sedan blir det kanske några varv på ryggis, vädret ser dock inte så lovande ut. vad hände med sommaren? kom tillbaka.


Kommentarer
Postat av: mike

match på kubenplan idag juu =)

2009-07-23 @ 13:53:45
URL: http://hajkpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0