kyss mig och ljug

men vad vet jag egentligen om det sånt? sånt som folk bara pratar om. sånt som jag aldrig riktigt tror existerar, inte i min värld. och vad vet jag om det där som tydligen ska kännas så jävla bra? det där som jag tar för en inbillning, något som bara finns i huvudet. någon jag vill men inte orkar tro på.
ibland frågar jag mig varför jag alltid trasslar in mig i allt. saker jag borde rymma ifrån, tankar jag borde slå bort. istället fortsätter jag, bygger upp bilder och visioner om hur det skulle vara, hur jag någonstans vill att det ska vara. trassel och jag vet inte vad jag svamlar om.
just nu vet jag en sak och det är att lasse lindh sjunger rakt in i hjärtat. ord och meningar som inte känns sådär självklara, men äkta, på riktigt.

Kommentarer
Postat av: gås

<3

2009-07-11 @ 18:11:44
URL: http://sabbi.webblogg.se/
Postat av: Anonym



so you wanna give up and you can't find strength

but I believe that you will make it in the end

so you wanna step back and you want to retreat

but I believe that there ain't nothing you can't be

nothing you can't bes

2009-07-11 @ 18:15:03
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0