my own two hands will comfort you tonight

tog några varv runt ryggis ikväll. sedan har jag tvättat och diskat, hängt tvätt och plockat ur diskmaskinen. orkar inte mycket mer nu, imorgon ska jag dammsuga och byta sängkläder. gräset måste också klippas, om tid finns ska jag göra det. jag och denice tänkte kolla på film också, sedan ska jag till syrran och hejdå för hon åker till stockholm på fredag och stannar tills på tisdag.
nu ligger jag och längtar tills den sjuttonde augusti för då åker vi till göteborg. tänker på min och denices kommande utlandsresa också, det måste bli av. skulle vara så sjukt jävla bäst. en vecka ifrån sundsvall. en vecka i värme. en vecka att må sådär utomlands-bra.

Kommentarer
Postat av: gås

hur länge stannar ni i göteborg då? :)

2009-07-30 @ 15:58:02
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0