long gone before daylight

Sitter ute på en varm altan med mamsen
en fluga killar mig på benet och jag önskar att min ragnar levde så han kunde fånga den sådär som bara han kunde.
Nåväl, ikväll är det fest och jag har stora förhoppningar, sundsvalls gatufest är det bästa någonsin och jag har sett fram emot det hela året.. eller hur var det? sundsvalls gatufest är lite av ett skämt faktiskt.
Trots detta planerar jag att ha en kungkväll, ska vara med massa roliga hemma hos hanna i hamnen först, öla och ha det asbra, sedan får vi se, in på området ska man ju ta sig nu när man har fribiljett och allt.

Gårdagen spenderades i tynderötrakten, närmare bestämt i thores stuga
myggorna gjorde oss sällskap och det märks ganska bra idag
vi som idag är myggbitna, alltså gårdagens medverkande var jag, thore, hanna, fredde, denice, mikael, martin och anton
någon gång på kvällningen tyckte jag och thore att det var baddags, så blev det och det var faktiskt skönt, ingen har väl dött av att man tappar andan då man doppar sig för att kroppen får en chock liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0